Ollos Novos para a Cegueira

“…pero os seus ollos estaban incapacitados

para o recoñeceren”(Lc 24,16)

¿Quen me vende uns ollos vivos

para sentir ao redor,

descubrindo en todas partes

sinais do meu Señor?

¿Quen me da ollos espertos

coa luz de cada amencer,

para disfrutar coas cousas que neste día hei de ver? ¿Quen me dará ollos limpos

que reflictan o que eu son, que ollen para as persoas con ollos de admiración?

¿Quen me dará ollos fondos para poderme achegar ás fonduras de esperanza

que a xente leva nas mans?

¿Quen me dará ollos certos para poder descubrir a cara de Deus nos pobres,

nos máis cansos de sufrir?

¿Quen me dará ollos ledos para poderme alegrar cos triunfos que o pobo

acade, cos froitos do seu loitar?

¿Quen me dará ollos listos para poder distinguir quen lle leva o pan aos pobres,

quen lles afoga o porvir?

¿Quen poñerá nos meus ollos, cansos de ver e esculcar, un acougo cada noite,

un descansiño, non máis?

“Entón abríronselle-los ollos e recoñecérono. E dixeron: ¿Non ardía o noso corazón, cando nos falaba polo camiño, interpretándono-las Escrituras?”(Lc 24, 31-32)

Publicado el 6 abril, 2010 en Liturgia y etiquetado en . Guarda el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

